Hakkımda

Fotoğrafım
duyduğunuz her şey yanlış!biz sadece arkadaşız..

9 Nisan 2009 Perşembe

öyleyse dinleyin bayım;!

onların aksine şeffaftım ben, ne atsalar içimden geçiyordu. bu yüzden midir bilinmez, param parça olmuştu içim.o gece kedilere etraflıca bir ziyarettim ya da akşam yemeği olarak sunmuştum parçalarımı sokağa ve çocuklarına. sanırım ortak bir hatası vardı insanlığın, insan olmak gibi mesela... kafamızı, kendimizi yani ne geçerse elimize onu kurcalıyorduk bitmeyen bir istekle ve çalıyordu çanlaar tehlikeyle velasıl hazırlıksız yakalandım, herkesin aksine yeni silinmiş bir cam kadar şeffaftım. ve bir o kadar yakındım yağmur bahanesiyle üstüme atılacak çamurlara, kirlere.. ben, herkesin aksine tahammül ediyordum her uyandığımda kendime. güzeldim. güzelliğimden bahsecemeyecek kadar şeffaftım bir de... işte bu yüzden taçlandırmadı taç yapraklarımı ne edebiyat ne felsefe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder