Hakkımda

Fotoğrafım
duyduğunuz her şey yanlış!biz sadece arkadaşız..

16 Mayıs 2010 Pazar

KJAO

söyleyin onlara mösyö.
Pazar günleri güneşlenmelere gider ve biraz manita avlanırım.
Yaşlanmaktan hoşlanmam ve geceleri uyanık kalırım.
Misafirleri tam saha presslerle karşılar, uygun bir vakit bulunca topu ağlara yollarım.
Uyarın onları mösyö, bana ufak hesaplarla sokulmasınlar.
Bazı geceler otto ve max aynı anda dirilir ve beraber tuvallere orgazm oluruz.
Bazı geceler sylvia tekrar ve inadına sokar kafasını fırına. Almanca konuşur ve bir nazi aşığı gibi ağlar yalandan.
Bazı geceler, bilirsiniz mösyö, anneler çocuklarını daha çok sever.
Bu yüzden bu gece izin veriyorum onlara.
Çıkıp sulak alanları kundaklasınlar.
Söyleyin onlara mösyö, pis işlerine beni de bulaştırsınlar.
Ben, evet.
Şiiri ve manikürü aynı gün bıraktım.
Disleksi tanımı kendim koydum tepeme.
Biraz geylere özendim.
Ama en çok yüksekten korktum.
Söyleyin onalara mösyö, aralarında biri bile hapşırsa, hepsi çok yaşamak zorunda kalacaktır.
Göz korkutmaktan yana değilim elbette.
Üstelik henüz gencimve diriyim ve körpeyim ve yorgunum ve kızgınım ve elime ne geçse manipüle etmeya odaklı çalışıyorum.
Pazar akşam üstleri ezeli rakiplere birkaç paragraf jean jenet yollar, rahatlarım.
Sonra mösyö, kedimle adam asmaca oynarız.
Ve sağlıklı beslenmeden yana olduğumuzu idda ederiz.
Günler hiciv ve isyanla geçer.
Ben bol bol kahkaha atarım.
Söyleyin onalara mösyö, bu evde yassıyı kılmadan yatana kara basanlar basar.
eşik cinleri ek iş olarak paparazzilik yapar.
Benden gizli eve adam atar Kate Moss
Monica uzaktan bakar.
Tualette beslerim popüler kültürü. evcilleştiririm onu, ehlileştiririm.
Fakat kimi zaman gider tıkanır ve komple sıçarız.
Söyleyin onlara mösyö, çekecekleri sıkınıtının yanında alacakları para hiç de tatmin edici olmayacaktır.
Ama kendilerini öldürüp, suçu yan komşuya atabilirler.
Bunun dışında yol ve yemek bedava.
Yo mösyö yo daha fazla dayanamayacağım.
Şahsınızı ve müretebatınız alın ve derhal terk edin bu malikaneyi.
Kendi iyiliğiniz için tabii ki.
Yürün mösyö, hızla uzaklaşın, yürüyün ki ense traşınızı görebileyim.
İyi geceler mösyö.
ÇAV.

2 yorum: