Hakkımda

Fotoğrafım
duyduğunuz her şey yanlış!biz sadece arkadaşız..

19 Temmuz 2010 Pazartesi

valizine güvenen gitsin.



her kişi kendi gelişiminden sorumludur.
ben değilim.
babam atesit olsaydı kimse beni isteyemezdi ve kurtulurdum toplumdan.
her şeyi baskılıyan sesi kısık kalabalıktan.
toplum meşru,
ben değilim.
toplum örtülü, masturbasyon demekten çekiniyor.
toplum saygılı homoseksüel yerine eşcinsel demeyi tercih ediyor.
toplum, toplumsal sorunlardan yana -çekimserim- hakkını kullanıyor
ve kutusundan küçük çıkıyor.
bamya kadar.
aşağıya doğru erekte.
vay anasını....
ve medeniyet internetle beraber evimize girdi, alkışlar lütfen.
her şeyden daha evvel küçük hesaplar vardı.
mesela bir ısırık elma alana, bir günah bedava.
aman tanrım, tanrınız çok asabi.
çıkarlarımız doğrultusunda başka gökyüzüne bakıyor yüzlerimiz.
oysa günümüzde paraya tapanlar kazanıyor.
paraya tapamayanlarsa
kanpanyaların ve indirimlerin kurbanı.
gelecek yaz tatillerini borç batağında geçirmeyi planlıyorlar,
ama sessizce.
herkes sessiz dostum
ben değilim.
birazdan kargaları öğle uykusuna yatıracağım ve hepinizi uslu çocuklar olarak hatırlama hakkımı kullanacağım.
uslu çocukları severler,
ben onlardan değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder