Hakkımda

Fotoğrafım
duyduğunuz her şey yanlış!biz sadece arkadaşız..

2 Aralık 2010 Perşembe

yanlış yaptım, doğrudur.


ben kumbaramda sarışın çocuklar biriktiriyorum. bu gece beni iki kere öp anne. kedileri besliyorum, kitlelere hitap ediyorum, alkışlar bana yani. geçip aynanın karşısına, yapılan reveranslar bana. alayına gidenler bile buyursunlar bana.
ne vakit söyleşir olsak, tüm sesimle dile getiriyorum sevdiğim şiirleri ve sigara zammını. ve gülümsüyorum öğrettiğin gibi. bugün beni taktir etmelisin anne. bugün beni iki kere sevmelisin. hakediyorum.

savaş sonrası tüm umudunu kaybeden küçük bir Friedrich gibiyim anne.sorsan sana da tıpkı diğerlerine dediğim gibi, hiç bir şeyim yok derim. hiç bir şey zaten yoktur derim. yoktur çünkü yeminle.

bugün bana iki kere inanmalısın anne. memelerime bakıp ''das kapital'' diyen adam kadar kandırılmış hissetsem de sen bugün bana daha çok inanmalısın.


ve biliyorum, tek yapmam gereken, kumbarayı kırıp, çocukları özgür bırakmak. ama ben sümüklü veletler kadar korkuyorum anne, ya kumbarayla beraber çocukları da kırarsam.

bugün beni iki kere affetmelisin anne.

1 yorum: