Hakkımda

Fotoğrafım
duyduğunuz her şey yanlış!biz sadece arkadaşız..

1 Şubat 2011 Salı

bugün bir yastık olmayı dilerdim, köşesinde koltuğun.


ben, yirmi ikimin sonundayım ve sağlıklı düşünebildiğim yalan. hatta kimi gün var komple düşünemiyorum. sıhhat önemli, hele ki kafa, kafa bir kere gider kızım diyen vapur yaşlısı amcanın hayatımdaki saçma yeri için bir tane daha sabah sabah.

şimdi gidicem ve sorun yokmuş gibi davranacağım. ama çıkmadan bir tane daha.

gün içerisinde yaşayacağım saçma dialogları düşündükçe kendimi tualete kitlemek istiyorum, kitleyemem, o zaman son bir tane daha.

en iyisi ben bunu bitirip çıkayım. sonra da sağlıklı leydiler gibi fazladan boyanırım ve geçer. kulağa kolay geliyor.

geçtiğimiz haftalar boyunca ertelediğim sorumluluklarım, en çok annemi bozguna uğrattı ya üzüldüm içten içe. bugün feci radikal davranacağım. davranacağım, kesin.

tamam, akşam olunca dolacak bir çiledir gün. yapabilirim.

1 yorum: