Hakkımda

Fotoğrafım
duyduğunuz her şey yanlış!biz sadece arkadaşız..

12 Mayıs 2011 Perşembe

AZALT DEDİ. AZALT DİYE TAVSİYE BİLMİYORUM.




seni anlamak için o kadar uğraştım ki dedi. o duygusal bir adam sayılırdı. boş ver sene.

ben dedim ben nanaydan terane bir kulum. bana dedim güvenmeyecektin. ben dedim öyle bir yalancıyım ki, ben dedim ben var ya bölündükçe bölünebiliyorum. inanmazsın dedim henüz tanımadıklarım var içimde. bilemezsin ne kadar zor şu taşıdığım kafayla yürümek ve durmak ve yürümek ve durmak. yani bitmiyor, hiç bitmiyor. yürüyorum ve duruyorum sonra atıveriyorum kendimi yere. maksat zaten dizleri parçalamak. şey benim kafam parçalansın. şey fırfırlı elbiselerim parçalansın, parçalansın şu plasentam. şey ben, ah sen bilmiyorsun. sen bilmiyorsun saygı değer insanlık, gerçekten hiç bir şey bilmiyorsun… çok üzülüyorum.

ve tahtadan valliler var. ne demekse. tahtaravalli?! çocukken fark etmeliydik, denge yok. birimiz yukarıda ve ötekimiz aşağıda. aynı yerde duramayız olmaz fiziğe aykırı. oysa eşitlik diyorlar. fizik diyorum fizik! toplumlar matematikle yönetilmeli diyorum. elektronlar, protonlar, nötronlar gazlar mazlar bir şeyler diyorum. yok ya olmayacak, ben en iyisi mi genleşmek istiyorum. anne benim kafamın şurası mı delirmiş.

bak şimdi, tanrı yukarıda biz aşağıdayız, eşitlik denilen şey ile dinazorlar beslenir diyorum. ben mi anlatamıyorum?

beni diyor birazcık sevseydin bari, seni diyor çok seviyorum, anla diyor, dene diyor.

yemin olsun bilmem kaç sene oldu kimseden talep etmedim öyle şeyler. biliyorum artık çünkü, yanyana diye bir şey yok, hep ayağımıza dolanacak şeyler bu şeyler. hep ben üzülüp ağlıyorum biri beni sevince. ben hiç bilemiyorum o işleri. habire bana gol oluyor. habire şişe fırlatanlar sahaya. bendeki yenilgi hissi. öyle ölümcül ki korkarsın… biri beni severse, gitmeden kesin ayağımı burkuyor, saçımı çekiyor, ağlatıyor. istemem ben öyle şeyler diyorum. öyle şeyler gerçekte yoktur belki diyorum. ben bir kirli sepetiyim beni sevme, şu kızı sev diyorum.

sonra durduyoruz ve sonra ben başlatıyorum yine. ben gitmek istiyorum diyorum. ben diyorum afrika’da ayinlere katılmak istiyorum. ben diyorum küba’da gazoz içmek istiyorum. ben yani gitmek istiyorum anla… yani tükete tükete, anla. anla bi kerecik.

birini sevmek zordur. olduğu gibi kabullenmek zordur. bir tek anneler zorlanmaz bu konuda. anneme sor inanmazsan.

anne benim deli kafam mı bitlenmiş. anne beni her gün sev. bak bir şey sormalıyım, azalt diye tavsiye mi olur.

anne sen büyüksün. şükürler olsun. olsun amin.

bazen kafam dönüyor, yanılıyorum sağ elimden.

bazen yamuluyorum bir de yüksek müsadenle.

hey bob kes çeneni, beat bitti diyorum hala söylüyorsun.

ve sen, bendeki kafanın hızını mı kesmeye çalışıyorsun? kıskanıyorsun.

kıskanmıyorsun, umurunda değilim, evet.

bu gece atış serbest, eğitimsiz dans en güzelidir tatlım

ve şimdi sallan ve şimdi yuvarlan ve şimdi sallan ve y….

en iyisi beni buradan dan dan dan vur.

arkamı dönünce.

1 yorum: