Hakkımda

Fotoğrafım
duyduğunuz her şey yanlış!biz sadece arkadaşız..

12 Mayıs 2011 Perşembe

ELİN OMZUMDAYKEN, BEN BİR SUPER KAHRAMANIM.




bi yandan şu var, seni öldürecekler diye korkuyorum. hava yağmurlu, yanında bir şemsiye kadar ederim yok. öyle sesli gülüyorsun, kıskanıyorlar. sana beddualarla geliyorlar. üzerinde oyunlar oynanıyor, kolunu piçin teki kapıyor, gözünü sarışın bir abla. böyle gülümseyince, ah çok canlar yakıyorsun, yakıyorsun teninle yemin ederim.

bu allah ikimizi de çarpar. anında ikileyelim, onlar her şekilde kırmızıda dururlar. ah, çok korkuyorum, seni öldürecekler, böyle sakin becerirken sen onları özenli cümlelerinle, üzecekler seni. yapmasınlar.

günlerden perşembe, martın ortası, hava bulutlu ve nem kapıyoruz işte. biz öyle kimseleriz soran olursa.

bugün de bizi anlayamıyorlar. kişisel iletileriminiz içi boş. ama biliyorum seni öldürecekler. çünkü zekanın fazlasını gözlerinde taşıyorsun. çünkü çin de suçlu amerika kadar diyorsun. çünkü dolduramadığımız boşluklara evren deriz diyorsun.baksana bir ben alkışlıyorum seni, eklem yerlerim kırılıyor sana hak verirken. şakşakşak. bu çınlayan benim tezahüratımdır.

ben sana galaksilerden sesleniyorum. inanır mısın en az bin elli yıldır aşık olmadım ve seni kesin öldürecekler diyorum. iki cümle arasında zam geliyor elimi attığım her şeye. yanına gelmem imkansız artık. koşarak asla yetişemeyeceğim kadar ışık yılı var aramızda.

bilirsin, gülümsüyorlar. oysa tek bir satırım bile komedi içermiyor bulutlu havalarda. seni hiç anlamadılar, beni yanlış anladılar. öleceğiz biliyorum. hayallerim paralel evrenlere nasipse..

şu kadar yıllık hayatımın tamamı rölanti.

şu, sen bi öl, ben gaza basacağım.

basacağım seni öldürenlerin üzerine düz kontağı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder